web 2.0

۱۳۹۱ فروردین ۳۱, پنجشنبه

چرت با طعم مگنای قرمز

چربناکی ظروف
همایش مگس ها
عمو در می زند
افشره ی به به!
عمو در می زند
آدامس نعنایی
عمو در می زند
اخطار:
دود سیگار از آنچه که به نظر می آید بویناک تر است
عمو در می زند

عمو اعصاب ندارد

عمو برادر پدر است
کون لقش؟!
عمو در می زند
من عمویی را می شناسم که با برادرزاده ش عرق می خورد
من عمویی را می شناسم که با برادرزاده ش خانم بلند می کند

عمو در می زند

اخطار:
فیلتر سیگار پا دارد،دست دارد حتی،می خزد به دنبال نور،می خزد به جایی که به چشم آید.

زن عموی من زن مهربانی است. اما این زن جنده چرا هی در می زند؟
اخطار:
آبرو خیلی مهم است.عمو از هر غریبه ای غریبه تر است!
در را باز نمی کنم،بگذار فکر کند که خانم آورده ام.اقتضای سنم است خانم آوردن،
اما سیگار اقتضای هیچ نیست
عمو در می زند

اخطار:
هیچ می دانید که اعتیاد معمولا با سیگار شروع می شود؟

عمو آرام تر در می زند
احتمالا دارد به آن خانمی که من آورده ام فکر می کند
عمویم چاق پسند است
عمویم خشن است،دوست دارد که فحش بدهد
عمویم در بیست و یک سالگی عاشق شده است
عمویم در بیست و شش سالگی به ترکیه رفته است
عمویم سر زا رفته است
عمویم دیگر در نمی زند
احتمالا کتش را در آورده و به سینه چسبانده
و گشاد گشاد کوچه را طی می کند

عمویم رفت
من ماندم و این خانم
هی خانم! سیگار می کشی؟
از مردان چاق خوشت می آید؟
بانوی من! تو هم عمو داری؟
یا نکند عمه ت در می زند؟

آیا کسی تا به حال به تو گفته است دوستت دارم فراسوی مرزهای لنگ ت؟

"رشید سرداری"

0 شطح الفحول::

ارسال یک نظر